Jumat, 09 Oktober 2009

tarik tambang!

beberapa taun yg lalu waktu aku kelas 8 ada classmeeting..huuh.."TARIK TAMBANG"..masya Allah..udah gak kuat dehh..mna breakfast cuma dikit..begitu masuk kelas..waa!!yang masuk cma 8 orang(cewek)..lintang latian lomba..putri gak bawa baju olah raga..huuft..pasrah aja deh..

sebelom lomba lintang nungguin aku.mira.bila.annya.lita.dinda..dia janji bakal nyemangatin kita..aku bilang ke lintang kalo ma smangatin aku bilang EDMUND...hahaa...

bgitu wasit nyemprit kaya tukang parkir..wuss..enak gile..walopun cuma lawan kelas 7..huhh..aje gile..kalah badan..mereka badannya gede gede..

sebut edmund tiga kali..EDMUND..EDMUND..EDMUND..!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku tarik talinya..tarik..tarik..tarik..alahasill kelas aku menang juara tiga..mungkin gara gara nyebutnya tiga kali kali ye..jadi nya juara 3..

thank's a looooooooooooooooooooot edmund!!

I LOVE YOU!


hahahahahaha..*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar